Naar Singapore en Auckland!

1 februari 2017 - Poortugaal, Nederland

De avond voor mijn vertrek. Nog een goede Hollandse maaltijd met vis, aardappelen en bloemkool gehad. Ik vindt het wel erg spannend. Alles staat al klaar voor mijn reis dus ik kan morgencohtend direct weg. Morgen moet ik in ieder geval vroeg op namelijk 5.00 uur omdat je voor continentale vluchten 3 uur van tevoren in moet checken, en ik graag een uur voor die tijd op schiphol wil zijn. Mijn ouders zijn zo lief om mij uit te zwaaien. Heel gek dat vorig jaar mijn zusje Sascha op precies dezelfde datum naar Australië vertrok. Nu ik!

De vluchttijden zijn als volgt. Om 10.25 (Nederlandse tijd) vertrek ik met Singapore airlines naar Singapore. Hier kom ik 12.30 uur later aan. Ik land dan op 3 februari om 6.55 maar bij jullie is het dan 2 februari 23.00 uur. Ik heb daar een tussenstop van 3 uur en vertrek dan weer om 8.55 (2.00 uur in Nederland) voor een vlucht van 10 uur. Ik land dan in Auckland om 23.55 uur (12.00 uur Nederlandse tijd). Als ik in Auckland ben ga ik als eerste op zoek naar mijn hostel en rust daar uit.

Ik heb drie dagen genomen om te wennen aan het tijdverschil dat 12 uur is. Ik hoop dat de vlucht goed gaat en ben benieuwd naar de kaart die Maaike mij heeft meegegeven. Iedereen bedankt die mij succes heeft gewenst met mijn reis. Verder weet ik niet hoe goed het internet is in Nieuw Zeeland dus ik zal waarschijnlijk iets minder structureel iets op mijn blog zetten. Het volgende bericht komt in iedergeval uit Nieuw Zeeland!

1. Jacq:
    Heel veel plezier!
  2. Bert plaizier:
    Veel plezier!!
  3. Louis:
    1 februari 2017
    Top dat je zo n reis onderneemt
    Nogmaals waanzinnig veel plezier gewenst en ja... Je heb top ouders
  4. Rob:
    3 februari 2017
    Na een zeer lange reis aangekomen in Auckland zonder problemen, te gek. Na een nacht slapen kan het genieten beginnen, wennen aan het nieuwe land en gewoontes, heel veel natuur en natuurlijk de hobbits. Veel plezier.
  5. Maaike:
    5 februari 2017
    Wouw Robin, daar ben je dan eindelijk! Wat een mooie foto's. Hoe is het weer daar? Zullen we binnenkort eens skypen? Ik/ wij zijn erg benieuwd naar je verhalen!