Mijn reis naar Auckland!

3 februari 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vandaag vroeg opgestaan om te vertrekken! Mijn reis gaat eindelijk beginnen. Nog even genieten van een douch en daarna in de auto op weg naar schiphol. Daar moest ik eerst inchecken maar omdat ik niet direct terugvlieg zorgde dat voor problemen. Ook helpt het niet als de persoon achter de balie een fout maakt namelijk verkeerde vertreklocatie. Toen dat was opgelost ben ik samen met mijn ouders koffie gaan drinken. Na het koffie drinken afscheid genomen. Erg gek dat ik jullie een lange tijd niet meer ga zien! Daarna controle en wachten tot we konden boarden. Dit duurde wat langer omdat de bemaning te laat kwam. Toen met een kleine vertraging naar Singapore. Dit was een vlucht van 12:30 uur. Het was erg saai want ik heb alleen maar films gekeken. Wel had ik als enige in het vliegtuig extra beenruimte want de stoel naast mij was leeg. Bij aankomst op Singapore moest ik 3 uur wachten. Ik vond al snel de gate waar ik moest zijn. Na het tandenpoetsen even een rondje over het luchthaven van Singapore gelopen. Hier was niet veel te zien maar wat wel grappig was dat overal om je mening werd gevraagd door middel van schermen die je moest aanraken met smileys. Daarna ingecheckt en gewacht tot we konden boarden. Dit keer vloog ik niet met Singapore airlines maar met New Zealand Airlines. Dit zag je ook in het entertainment aan board veel documentaires over Nieuw Zeeland. Veel muziek geluisterd en rondgelopen door het vliegtuig. Toen ik eindelijk aankwam (veel vroeger dan gepland) werd ik erg gecontroleerd door de douane en werden er veel vragen gesteld. Daarna hebben ze mij toch een stempel gekregen. In de aankomsthal aangekomen stond daar een enorm beeld vanuit middle earth. Was echt heel leuk om dat te zien.Daarna met de sky bus naar het hostel gereden. Daar aangekomen was het nog een hele zoektocht om het hostel te vinden. Uiteindelijk toch gevonden.

1. Je lieve ouders :-):
    3 februari 2017
    Fijn dat je goed bent aangekomen Robin, en nu even bijkomen en dan kan je gaan genieten.
    Veel plezier!
  2. Naomi en Tom:
    3 februari 2017
    Fijn dat je er bent! Geniet er van. Veel plezier met alle uitjes. Groetjes Tom en Naomi p.s. Drukte met het vorige bericht per ongeluk op plaatsen..
  3. Louis:
    Genieten!!!!
    De reis van je leven
  4. Joke van der Schee:
    3 februari 2017
    Een mooi stempel in je paspoort,even het tijdverschil verwerken en dan verder genieten.
  5. Martin:
    3 februari 2017
    Middle Earth!! Dat alleen al is een goede reden om naar Nieuw Zeekand te gaan! Ga je ook filmlocaties bezoeken? Geniet ervan!
  6. Rob:
    4 februari 2017
    Heel fijn dat de reis goed is verlopen. Even bijkomen en dan genieten maar. Ik hoop dat de rest van de reis ook voorspoedig loopt, niet als hobbit terugkomen. Veel plezier, ben benieuwd naar je reisverhalen.