Ik mag Australië in!

9 januari 2017 - Rotterdam, Nederland

De afgelopen week veel kunnen regelen, zoals een visum voor Australië. Hierbij vragen ze erg veel en willen ze alles over je weten. Zelfs of je een keer genocide hebt gepleegd! Dat was echt heel gek. Verder een nieuwe camera gekocht voor mijn reis met de daarbij benodigde spullen. Ook heeft mijn moeder een zakje in mijn slaapzak gemaakt. Dit is voor mijn belangrijke spullen zoals mijn paspoort, tickets en geld. Dat is erg fijn.

Daarnaast heb ik gekeken naar verschillende tours door Nieuw Zeeland. Dit zijn er erg veel, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik had besloten om een auto te huren, en zelf een route te rijden. Ik vond namelijk dat de tours die aangeboden werden erg duur waren.

Maaike hoorde dat, en wij hebben toen samen gekeken naar een aantal sites die voor een leuke prijs tours aanbieden (deze had ik zelf nog niet gevonden). In deze tours zit wel veel verschil en vindt het lastig om er één te kiezen. Toen viel mijn oog op een aanbieding. In deze tour wordt meer gedaan dan in de tour die ik op het oog had maar duurt langer en is goedkoper. Ik kijk nu wat de mogelijkheden zijn om mijn ticket om te boeken voor een later tijdstip. Verder heb ik verschillende tips gekregen van Maaike over dingen die ik kan doen in Australië dus dat is erg leuk.

Verder weer druk aan het werk geweest. Nog even wat geld verdienen dat ik in Nieuw Zeeland en Australië weer kan uitgeven aan leuke activiteiten. Aanstaande zondag 15 januari mijn afscheidsfeest voor mijn vrienden in het oude huis. Dit komt doordat in het nieuw huis de vloer niet gelegd kan worden omdat het te vochtig is. Het is niet anders. Ik heb wel erg zin in het afscheidsfeest, wel gek dat ik daarna nog gewoon moet werken.

Ik merk dat ik steeds nerveuzer begin te worden, hopen dat dit de aankomende weken minder wordt maar ik denk het niet :P

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bert plaizier:
    10 januari 2017
    Robin, ik wens je een hele fijne tijd toe, en dat je mag genieten, het ga je goed!!
  2. Sascha:
    10 januari 2017
    Hey robin
    Heel veel plezier en lekker genieten van
    Alles en iedereen die je ontmoet in je reis
    Groetjes sascha
  3. Joke van der Schee:
    11 januari 2017
    Hoi Robbin,wens je een prachtige reis. Geniet ervan en ik kijk uit naar je enthousiaste reis verhalen. Wees voorzichtig. ( een moeder) groet Joke van der Schee.
  4. Maaike:
    11 januari 2017
    Leuk dat we al je avonturen kunnen volgen! Ben wel een beetje jaloers op je mooie reisplannen en het lekkere weer dat je tegemoet gaat
  5. Je lieve ouders :-):
    15 januari 2017
    Ha Robin,
    Leuke reis, ik heb ook een ticket geboekt en ga met je mee.
    (Geintje) Heel veel plezier en stuur af en toe een berichtje.