Nog één maand!

2 januari 2017 - Poortugaal, Nederland

Het is echt heel gek om te bedenken dat ik over een maand al in Nieuw Zeeland zit! Ik ben nu druk bezig om de laatste dingen te regelen zoals:

• Een overnachting in Auckland voor drie nachten.
  • Een fototoestel die klein genoeg is voor mijn backpack.
  • Nog een thermosshirt.
  • Mijn visum voor Australië (is wel al aangevraagd. Moet hier nog over bellen. Altijd leuk! Als alles in één keer goed gaat :p).

Deze maand zal waarschijnlijk snel voorbij gaan. Na de vakantie gewoon weer werken, en in diezelfde week verhuizen naar het nieuwe huis van mijn ouders. Na al het klussen gaan mijn ouders daar eindelijk wonen. Ik verhuis gewoon mee, en logeer dan twee weken in de logeerkamer. Ik ben tussendoor ook nog jarig en wil een afscheidsfeest geven. Ik heb dus veel dingen om over na te denken. Ook wil ik kijken wat ik allemaal in Nieuw Zeeland precies wil gaan doen. Ik heb mij wel al georiënteerd. Nu kijken wat ik precies wil gaan doen, dus deze maand nog  lekker druk maar wel met veel leuke dingen.

Wil je op de hoogte blijven van mijn reis? Dan kun je je aanmelden voor mijn reisblog!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    4 januari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!