We zijn er klaar voor!

22 januari 2017 - Rotterdam, Nederland

Afgelopen week heb ik het erg druk gehad. Vijf dagen gewerkt en weer wat geld verdient voor mijn reis naar Nieuw Zeeland en Australië. In de avond uren mijn spullen ingepakt voor de verhuizing. Ik ben ook begonnen met het inpakken van mijn backpack. Je komt er dan meteen achter dat je toch minder ruimte hebt dan je dacht! Dat worden dus een paar shirtjes en broeken minder in Nieuw Zeeland en Australië!

Tijdens het verhuizen meteen gekeken hoe het was om te lopen met mijn backpack en of dit niet te zwaar was. Dit heb ik gedaan door mijn backpack lopend naar het nieuw huis te verhuizen. Dit ging goed en was niet zo zwaar dus dat was erg fijn.

Aankomende week nog twee dagen werken en dan voorbereidingen treffen voor mijn reis. Heb ik alles wel ingepakt? en de spullen die ik ben vergeten aanvullen. Alle documenten moeten nog netjes geordend worden in een mapje. Verder moet ik kijken hoe ik naar schiphol ga op de dag van vertrek. Ook moet ik nog bellen met een collega van mijn vader die in november in Nieuw Zeeland is geweest voor tips. Daarnaast vier ik ook nog mijn verjaardag en afscheidsfeest voor familie. Dus nog genoeg te doen!

Nog even in het nieuwe huis wonen en dan op reis naar Nieuw Zeeland en Australië! Nog 11 dagen!